Tuotehaku:

Usein kysyttyä

Kuinka tuotetta voi hakea?

Tuotteita voi suodattaa ja hakea kätevästi monin eri tavoin. Voit selata tuoteluokkia sivuston yläreunasta ja määritellä sitten tarkemmin, minkä tyyppistä tuotetta haet. Tuotteita voi suodattaa myös esimerkiksi aktiviteetin tai värin perusteella.

Jos tiedät tarkalleen, mitä haet, voit kirjoittaa hakusanan suoraan hakukenttään ja kaikki siihen liittyvät tuotteet tuodaan näkyviin. Kun löydät etsimäsi, napsauta Lisää koriin ja jatka ostosten tekoa tai täytä maksu- ja toimitustiedot näytöllä näkyvien ohjeiden mukaisesti.

Tarvitaanko ostosten tekoon tili?

Ei, voit ostaa Fjällräven-tuotteita ilman tiliäkin. Jos kuitenkin luot tilin, sinun ei tarvitse antaa tietojasi uudelleen aina, kun teet ostoksia verkkokaupassamme. Lisäksi tilillä voi tarkastella aiempia tilauksia ja seurata nykyisten tilausten tilaa.

Voiko koon tarkistaa sivuiltanne?

Kyllä, emme tietenkään halua sinun saavan vääränkokoista vaatetta. Tarkista mitat täällä ja tuotesivulla olevasta kokotaulukosta. Näin saat varmasti sopivankokoisen ja hyvältä näyttävän vaatteen.

Mistä saan tuotetta koskevaa lisätietoa?

Tuotteista pyritään julkaisemaan niin paljon tietoa kuin mahdollista, jotta parhaiten sopivan tuotteen hankkiminen olisi mahdollisimman helppoa.

Kullakin tuotesivulla on kokotiedot, pitkä ja lyhyt tuotekuvaus, materiaalikuvaus, tuotekuvia sekä tuotevideo ja muita hyödyllisiä videoita, joissa esimerkiksi materiaali pääsee oikeuksiinsa. Jos sinulla on vielä kysyttävää, ota yhteys asiakaspalveluun, jossa kysymykseesi vastataan mahdollisimman nopeasti ja kattavasti.

Tilaus on tehty. Voiko sen vielä peruuttaa tai voiko sitä muuttaa?

Kun tilaus on vahvistettu, siihen ei nykyisellään voi tehdä muutoksia ennen lähetystä.

Tilauksen voi peruuttaa, mutta silloin on toimittava nopeasti. Soita heti asiakaspalveluun, joka auttaa parhaansa mukaan. Peruutuksen onnistumista ei kuitenkaan voida taata, jos olet jo saanut sähköpostivahvistuksen, jossa kerrotaan, että tilaus on jo lähetetty.

Tilauksen peruuttamista koskevaa lisätietoa on palautusperiaatteissa. Jos tilaus on jo lähetetty, sinun on palautettava se. Tutustu kohtaan palauttaminen.

Kuinka osoitteen voi vaihtaa?

Jos sinulla on jo tili, voit muuttaa tietoja kirjautumalla Omaan tiliisi. Valitse kohta Vaihda osoite.

Näin tuotteenne mainoksessa, mutta en löydä sitä sivustolta. Mikä neuvoksi?

Kirjoita tuotteen nimi hakukenttään tai siirry kotisivun yläreunasta vastaavaan tuoteluokkaan, ja löydät oikean tuotteen varmasti.

Jos tuotetta ei löydy tai jos et tiedä tarkkaan, mitä haet, ota yhteys asiakaspalveluun ja kerro tuotteesta niin paljon kuin muistat. Yritämme sitten selvittää parhaamme mukaan, mikä tuote on kyseessä.

Miksi uutiskirjeitä ei tule?

Jos et saa säännöllisesti ilmestyvää uutiskirjettämme, saatat jäädä paitsi mielenkiintoisista uutisista. Useimmiten syynä on sähköpostiohjelma, joka merkitsee sähköpostiviestimme roskapostiksi ja siirtää ne roskapostikansioon. Voit estää tämän lisäämällä osoitteen newsletter@fjallraven.com sähköpostiohjelman osoitekirjaan, jolloin saat viestimme tavalliseen tapaan. Jos olet tarkistanut asian mutta uutiskirjettä ei vieläkään kuulu, tarkista, että olet kirjoittanut sähköpostiosoitteesi oikein. Kirjaudu Omalle tilillesi tai ota yhteys asiakaspalveluun, ja pyrimme selvittämään asian parhaamme mukaan.

Verkkosivuston käytössä tai ostosten teossa on ongelmia. Mikä neuvoksi?

Jos ongelmia ilmenee yleisesti, kannattaa tarkistaa, että kaikki käyttöjärjestelmäpäivitykset ja korjaustiedostot on ladattu. Suosittelemme päivittämään säännöllisesti verkkoselaimen uusimman version, jotta käyttökokemuksesi kotisivullamme olisi mahdollisimman tyydyttävä. 

Jos ongelmia ilmenee edelleen, ota yhteys asiakaspalveluun. Autamme mielellämme. Anna seuraavat tiedot mahdollisimman tarkasti, jotta ongelma voidaan ratkaista mahdollisimman tehokkaasti:

• käyttöjärjestelmäsi (esimerkiksi Windows XP tai Mac OS 10.0)
• internetselain (esimerkiksi Internet Explorer 7 tai Google Chrome)
• internet-osoite, jota yritit käyttää (esimerkiksi http://www.google.fi)
• ongelman ajankohta
• kopioi näytöllä näkynyt virheilmoitus sähköpostiviestiin liitteeksi.

Kuinka sivustolla olevia videoita voi katsella?

Jos et voi katsella sivuston videoita, tarkista, että tietokoneelle on asennettu vähintään Abode Flash Player 9. Jos ohjelmaa ei löydy, napsauta tästä (http://get.adobe.com/flashplayer) ja asenna ohjelma ohjeiden mukaisesti. Jos ongelmat jatkuvat, vaikka versio 9 on asennettu, ota yhteys asiakaspalveluun.

Ostoskori ei toimi kunnolla. Mikä neuvoksi?

Jos ostoskorista katoaa tuotteita, syynä saattaa olla se, että käytät internetselaimen Takaisin-painiketta ostoskorisivun Jatka ostosten tekoa... -linkkien sijaan. Jos ongelmia ilmenee edelleen, kokeile evästeiden poistamista tietokoneelta. Yleensä selaustiedot voi poistaa selaimen Työkalut-välilehdeltä.

Kuinka tilille kirjaudutaan?

Kun haluat tehdä ostoksia tai käyttää tiliäsi, sinua pyydetään kirjautumaan sisään. Jos sähköpostiosoitteesi tai salasanasi ei kelpaa, tarkista, että käytät samaa osoitetta ja salasanaa kuin rekisteröityessäsi.

Jos et muista salasanaasi, kirjoita sähköpostiosoitteesi kirjautumissivun Unohtuiko salasana? -kenttään. Lähetämme sinulle muistutusviestin, joka sisältää salasanasi.

Voit vaihtaa salasanaa, sähköpostiosoitetta ja muita tietojasi milloin vain kirjautumalla Omalle tilillesi.

Jos kirjautumisessa on edelleen ongelmia tai jos sinulla on muuta kysyttävää, ota yhteys asiakaspalveluun.

Miksi maksuani ei hyväksytty?

Maksu voidaan hylätä monestakin syytä. Tarkista Fjällräven-tilisi tiedoista, että korttityyppi, voimassaoloaika, nimi, laskutusosoite ja muut korttitiedot ovat varmasti täsmälleen oikein.

Jos ongelmia ilmenee edelleen, kokeile jotakin toista maksukorttia.

Jos ongelma ei ratkea, ota yhteys asiakaspalveluun. Palvelemme sinua parhaamme mukaan.

Voinko hankkia tuotteen, jota ei näytä enää olevan varastossa?

Suosituimmat tuotteemme myydään usein loppuun hetkessä, joten niiden suhteen kannattaa toimia nopeasti. Joistakin malleista saadaan kuitenkin jatkuvasti lisäeriä. Pidä verkkokauppaamme silmällä tai etsi lähin jälleenmyyjä liikehaun avulla.

Voiko verkosta ostettuja tuotteita palauttaa Fjällräven-liikkeisiin?

Tällä hetkellä verkosta ostettuja tuotteita ei voi palauttaa liikkeisiin. Lisätietoja saat palautusperiaatteista tai asiakaspalvelusta. 

Kuinka pesen oman Kånkenin?

Sinun ei pidä pestä Kånkenia pesukoneessa, sillä se pilaa Vinylon F-materiaalin vedenpitävyyden. Sen sijaan sinun tulisi pestä oma Kånken käsin haalealla vedellä ja pehmeällä harjalla.

Voinko vahata oman Kånkenin?

Et, sillä Kånkenia ei ole tehty G-1000:sta, vaan Vinylon F ja näin sitä ei suositella.

Tuleeko omasta Kånkenistani irtoamaan väriä aluksi?

Tuotteessa voi olla hieman ylimääräistä väriä. Välttääksesi värin irtoamista, suosittelemme repun huuhtelua haaleassa vedessä ennen käyttöä. Käytä varoen vaaleiden vaatteiden kanssa.

Tilaa ajoissa saadaksesi pakettisi ennen joulua. Tilausaikaa jäljellä: 2015-12-16T15:00 Pidennetty palautusaika välillä 20.11 – 31.12 ostetuille tuotteille. Sopimattomat tuotteet voi palauttaa poikkeuksellisesti 15.1.2016 asti