Tuotehaku:

Yhteydenotto

Tervetuloa!

"Usein Kysyttyä" -sivumme on täynnä erilaista informaatiota – vastaus kysymykseesi saattaa jo löytyä sieltä.

Euroopan ulkopuoliset maat (Yhdysvallat, Kanada, Aasia jne.): Vieraile: jälleenmyyjät eri maissa.

Korjaukset ja takuu: Sellaisten tuotteiden kohdalla, joita ei ole ostettu Fjällrävenin verkkokaupasta, ole hyvä ja ota yhteys jälleenmyyjääsi (jos et ole varma siitä, kuka tämä jälleenmyyjä on, tarkista kuittisi). Jälleenmyyjä tulee ottamaan asiasi käsittelyyn. Jos et jostain syystä pysty saamaan yhteyttä jälleenmyyjään, ole hyvä ja ota tällöin yhteys Fjällrävenin toimistoon omassa maassasi.

Jos olet/haluat tulla jälleenmyyjäksi: Vieraile: jälleenmyyjät eri maissa.

 



Fjällräven sijaitsee Örnsköldsvikissä, Ruotsissa, joten ole hyvä ja kirjoita meille joko RUOTSIKSI tai ENGLANNIKSI, niin autamme sinua.

Jos tiedustelullasi on kiire, ole hyvä ja ota meihin yhteys puhelimitse, jotta voimme auttaa sinua nopeammin (kansainvälisistä puheluista saatetaan veloittaa lisämaksu operaattorisi hinnaston mukaisesti).

Valitse sopivin aihe alla olevassa lomakkeessa. Voit auttaa meitä auttamaan sinua antamalla meille niin paljon yksityiskohtaista tietoa kuin vain mahdollista. Kerro meille muun muassa tuotteesi ostopäivämäärä, tuotteen nimi, tuotenumero ja tilausnumerosi.

Yhteydenottolomake

* Vaaditut kentät

 


 

Fjällrävenin Asiakaspalvelu (verkkokauppaan liittyvät kysymykset)

Fjällrävenin Asiakaspalvelu palvelee maanantaista perjantaihin klo. 9-17 (Keski-Euroopan aikaa). Kun haluat kysyä tai tiedustella jotain asiaa, ole hyvä ja käytä yläpuolella olevaa yhteydenottolomaketta.

Onko kysymykselläsi kiire? Soita meille numeroon: 0046 (0) 8 54518688 (kansainvälisistä puheluista saatetaan veloittaa lisämaksu operaattorisi hinnaston mukaisesti).

 


 

Muut kuin verkkokauppaan liittyvät kysymykset

Jos et löydä vastausta kysymykseesi "Usein Kysyttyä" -sivultamme, ole hyvä ja lähetä sähköpostia osoitteeseen info@fjallraven.se tai soita meille numeroon 0046 (0) 660 266200.

 



Pyytämättä lähetettyjä tuoteideoita koskevat periaatteet

Yhteydenotot ovat aina tervetulleita. Pidämme tuotteita ja palveluita koskevaa palautetta arvossa. Yrityksemme periaatteiden mukaisesti emme kuitenkaan voi vastaanottaa tuoteideoita, jotka lähetetään meille pyytämättä.

Näiden periaatteiden tarkoituksena on välttää väärinkäsitykset, joita voi sattua, jos Fjällrävenillä kehitetyt tuotteet muistuttavat muiden keksimiä tuoteideoita. Älä lähetä meille tuoteideoita tai -suunnitelmia pyytämättä.

Jos jostakin syystä lähetät meille tuoteideoita tai -suunnitelmia pyytämättä, niitä ei käsitellä luottamuksellisesti emmekä vastaa niiden käytöstä tai julkitulosta.

Tilaa ajoissa saadaksesi pakettisi ennen joulua. Tilausaikaa jäljellä: 2015-12-16T15:00 Pidennetty palautusaika välillä 20.11 – 31.12 ostetuille tuotteille. Sopimattomat tuotteet voi palauttaa poikkeuksellisesti 15.1.2016 asti