Tuotehaku:

Palautukset


Pidennetty palautusaika välillä 23.11 – 31.12 ostetuille tuotteille. Sopimattomat tuotteet voi palauttaa poikkeuksellisesti 31.1.2018 asti*

Lakisääteisen palautusoikeuden ja takuun lisäksi tarjoamme asiakkaillemme poikkeuksellisesti pidennetyn palautusajan joulusesongin ajaksi. Välillä 23.11 – 31.12 ostetut tuotteet voi poikkeuksellisesti palauttaa 31.1.2018 saakka. Palautus hoituu helposti ja yksinkertaisesti. Palautusohjeet näet alla.



Hyvitämme kaikki käyttämättömät tuotteet, jotka palautetaan alkuperäisissä pakkauksissaan ja joissa on kaikki tuotelaput paikoillaan, 14 päivän kuluessa tuotteiden vastaanottamisesta. Hyväksymme palautettavaksi vain Fjällrävenin verkkokaupoista ostetut tuotteet. 

Ostosopimuksesi peruuttamiseksi voit käyttää online-peruutuslomakettamme tai palauttaa ostamasi tuotteet seuraavien vaiheiden mukaisesti.
 


 

Suosittelemme seuraavia vaiheita palautusprosessin yksinkertaistamiseksi:

1. Käytä palautuslipuketta, jonka olet saanut Fjällräven-pakettisi mukana, täytä lipukkeeseen palautuksen syy sille varattuun kenttään. Merkitse palautuksen syy numeroita 1-8 käyttäen.

2. Ota yhteyttä asiakaspalveluumme joko sähköpostitse (customerservice@fjallraven.se) tai puhelimitse 0046 (0) 8 54518688 saadaksesi ennakkoon maksetun toimituslipukkeen.

Asiakaspalvelumme tarvitsee seuraavat tiedot: Nimi - tilausnumero - osoite - puhelinnumero

Ole hyvä ja huomaa: Ennakkoon maksetusta toimituslipukkeesta peritään kiinteä 9,90 euron maksu.

3. Otettuasi yhteyttä asiakaspalveluumme saat ennakkoon maksetun toimituslipukkeen sähköpostitse.

4. Pakkaa tuotteet ja palautuslipuke huolellisesti laatikkoon. Voit käyttää samaa laatikkoa, jossa tuotteet toimitettiin, tai halutessasi muuta laatikkoa.

5. Kiinnitä asiakaspalvelustamme saamasi toimituslipuke laatikon päälle.

6. Lähetä paketti postin tai kuljetusliikkeen välityksellä.



Hyvitysprosessi

Hyvitämme palautetut tuotteet samalla maksutavalla, jota käytettiin alkuperäisen ostoksen maksamiseen. Esimerkki: Jos maksoit luottokortilla, teemme hyvityksen luottokortillesi. Hyvitys tehdään 14 päivän kuluessa palautettujen tuotteiden vastaanottamisesta.

Takuu

Tarjoamme verkkokaupan kautta ostetuille tuotteillemme 2 vuoden takuun, joka alkaa tuotteen vastaanottamisesta. Jos valitus hyväksytään, hyvitämme palautuspostikulut. Ota takuuoikeuksiin vetoamiseksi ja ennalta maksetun lähetystarran saamiseksi yhteys asiakaspalveluumme sähköpostilla (customerservice@fjallraven.se) tai puhelimitse (0046 (0) 8 54518688).


 

Huomautus joulusesongin pidennetystä palautusajasta:

* Mahdolliset palautukset tulee postittaa ennen keskiyötä 31.1.2018. Tuotteet tulee palauttaa myyntikuntoisina ja alkuperäispakkauksissa. Palautamme rahanne 14 päivän kuluessa tuotteiden saapumisesta. Palautuslähetys on maksuton, mutta alkuperäisen lähetyksen postikuluja ei korvata. Pidennetyllä palautusajalla ei ole vaikutusta lakisääteisiin takuuehtoihin.

Tilaa ajoissa saadaksesi pakettisi ennen joulua. Tilausaikaa jäljellä: 2015-12-16T15:00 Pidennetty palautusaika välillä 20.11 – 31.12 ostetuille tuotteille. Sopimattomat tuotteet voi palauttaa poikkeuksellisesti 15.1.2016 asti